Skræddersyet arrangement efter jeres ønsker

I takt med at vores gæster har efterspurgt den fulde oplevelse i andre lokaler end vores, har vi udviklet konceptet totalarrangementer, der kort fortalt betyder, at vi sørger for ALT, uanset hvor i landet din næste fest skal holdes.  Totalarrangementer er blevet en del af virksomheden, og vi har stor succes med at kunne yde en unik service i de mest fantastiske rammer.

Vi skræddersyr arrangementet efter jeres ønsker og sørger for:

• Opdækning
  • Mad
  • Drikkevarer
  • Blomster
  • Duge
  • Personale
  • Opvask/rengøring
  • Specielle ønsker mm.

I bestemmer selv, hvor festen skal holdes, og hvor meget vi skal gøre.

Vi kan tilpasse os jeres behov. Beskriv jeres ønsker & idéer og vi vil give jer den mest uforglemmelige fest, hvor I kan være afslappede og nyde jeres store dag. Det eneste, I skal gøre, er at booke os og invitere jeres gæster, så klarer vi resten. Der er ikke noget der er for stort eller for småt.

Ring og hør nærmere på 61 13 26 89 eller send os en mail på info@totalarrangementer.dk

Vi glæder os til at arrangere jeres næste fest

​Det siger vores gæster

"Vi kan varmt anbefale Kirk Hedegaard. De stod for vores bryllup med 120 gæster. Til start holdt vi et møde med dem, hvor vi fik afstemt forventninger. Her viste de en stor fleksibilitet ift. vores egne ønsker. Den løbende kommunikation har været nem med hurtig svartid og præcise tilbagemeldinger. ​På selve dagen gik serveringen hurtigt og vores gæster var begejstret for både kvantiteten og kvaliteten af maden. Vi er særligt positive overfor den rolige facon og det store ansvar, som Kristina og Rasmus medbringer. Vi var meget trygge i deres hænder.

​Vi kommer helt sikkert til at gøre brug af deres service igen."

​- Maria og Harald Bay Poulsen

"Har i går fået leveret konfirmations menu til 39 personer. Super lækkert.  Super god service. Fra bestilling til levering.

Havde bestilt kok med, han skal også have stor ros for hans tilgang i køkkenet, her blev hjulpet med alt hvad han kunne.
5 stjernet til service, kok, mad, smag og anretninger
De bedste anbefalinger herfra"

- Stig Jørgensen​

"Har haft fornøjelse 3 gange siden sommeren 2016, og alt kører bare som det skal – hver gang!"

– Morten Laage Stentebjerg​

​"Havde dem til at stå for vores bryllup i 3 dage. Utrolig fleksible, god pris og VIRKELIG god mad"

– Jesper Møller Øigård​

​​